Tapetprover från Måleributiken!

Hittade ett otroligt bra tips på Mamamekkos blogg här om dagen (Tack!!!), och det var att man kan beställa provbitar på tapeter från Måleributiken. Så det har jag gjort nu... :-D   Det blev fem olika tapeter, Magnolia och Grove Garden är önskemål på fondväggar i barnens rum, Dino vill jag gärna ha i Lillemans rum (fast där är rätt så nytapetserat så jag får nog nöja mig med en Dino-tavla...), Ex Libris har vi en fundering på att tapetsera i en liten smutt i vardagsrummet (fast jag tvekar...) och Woods tycker jag bara är så snygg så den åkte med av bara farten...

Synd att de inte har tapeterna Familjen och Svärmor av Lisa Bengtsson. Underbara tapeter som jag gärna skulle vilja ha någonstans. Hmm, en våd av Familjen i smutten vore nog inte fel...

Tapetprover från Måleributiken

Kommentarer
Postat av: jenny

visst är det ett bra tips. jag gjorde en tavla av tapeten woods och är jättenöjd:-) Tänkte även tipsa om att den här sidan har familjentapeten som man kan beställa prov på för 20:- Björklund&wingqvist heter webbsidan. Annars kan du kika in hos mig & gå in på pyssel. Har länkat till några olika tapetsidor där man kan få prov.



ha det gott/jenny

2008-09-16 @ 21:49:01
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0