Fredagsmys!

Jag älskar fredagar! I dag när jag kom hem från jobbet hade Peter städat hela huset, köpt vackra höstblommor och bjöd på underbara svamptoast med skogschampinjoner, kantareller och Portabello. Emma fick Taco så lyckan var total! Det är allt bra härligt att vara gift med en föräldraledig kock :-)

Innan maten passade jag på att premiärbada i vårt nya lilla badkar. Det kom i går och jag var sist ut i familjen med att bada i det. Det är ett litet badkar från Svedbergs, bara 1,30 m långt. Jag blev så glad när jag hittade det eftersom jag varit på jakt efter ett litet badkar som får plats längs kortväggen i badrummet. Det är ju mest barnen som badar och då är det perfekt med ett mindre badkar. Går inte åt så mycket varmvatten att fylla det :-) Hittade det dessutom till ett väldigt bra pris på Hemvaruhuset.

Även jag kunde njuta av skumbadet även om jag inte kunde sträcka så bra på mig... Dessutom hade jag fått ett härligt glas torr fransk cider med mig in i badrummet!

Skön start på helgen!

Kommentarer
Postat av: jenny

åh så mysigt det ser ut:-) Vi har ett badkar men det är nere i källarn så det är inte så mysigt där nere om man säger så:-) Kram/jenny

2008-09-27 @ 19:57:01
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej Jenny vad gör du da????

2011-08-14 @ 01:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0