Födelsedagsfirande!

I dag har vi firat Svantes 1-årsdag! Tänk vad han har blivit stor... Och äntligen har jag lyckats få tag på det fina födelsedagståget som jag suktat efter sedan Emma var liten. Man byter ut siffran på mittenvagnen beroende på hur mycket man fyller. Köpte det på Green Jelly Toys tillsammans med de underbara robotarna som ska stå oåtkomliga i Svantes rum :-) De är ju som sagt inga leksaker, och absolut inte lämpliga för en ett-åring...

Den fina (om jag får säga det själv :-D...) födelsedagsduken har jag sytt av ett tyg från IKEA, design Nina Jobs. Tanken är att den ska fram varje födelsedag framöver tillsammans med födelsedagståget. Nästa gång blir i oktober då Emma fyller 8!

Svantes 1-årsdag!

Peter har bakat den fina tårtan!


Underbara retro-robotar!
Coola retro-robotar på parad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0