Chokladprovning!!!

I dag har jag varit på chokladprovning! Mmmmmmm!!! Och jag kan lova att jag aldrig mer kommer äta Marabou....

Vi fick smaka på helt fantastiskt goda chokladbitar som dessutom var nyttiga på en massa olika sätt. Tjejen som höll i provningen hette Kersti Liljeqvist Zebeda och har chokladbutiken Zebeda Chokolate på Vegagatan i Göteborg. Gissa vem som kommer åka dit väldigt snart och köpa god och nyttig choklad... Moi!!!

Köpte tre kakor med mig hem från provningen idag, Digest, Cocoon och Sexy med egenskaper som hormonbalanserande, öka ämnesomsättningen och... ja, den sista får ni gissa själva :-)

Dagens tips: Besök hemsidan och om ni har möjlighet även butiken!

Hur kan något som är så gott vara så nyttigt?!?

Kommentarer
Postat av: Indra

Åh vad kul med en ny som kommenterar. Alltid lika roligt och på så sätt missar man ju inte "braiga" bloggar..gillar din blogg, alltid roligt med tips.

Ser att vi verkar ha samma smak smile vitt men även en del svart. Vilken tur du har som har en man som är kock. Det måste vara lika bra som att ha en som är snickare smile Kramilikram

2008-09-24 @ 08:58:07
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0